font size
 
   μαθήματα windsurf
   ξεκινώντας Windsurf
   θεωρία
   ο προπονητής
   videos
   αρθρογραφία
   λεξικό windsurf
   αποτελέσματα FW-RS:X-Techno
   πρόγραμμα αγώνων
   παλαιότερα αποτελέσματα DivII
   τακτική αγώνων
   επισκευές
   κανονισμοί
 
ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΑΓΓΕΛΙΕΣ | ΦΩΤ.ΥΛΙΚΟ | LINKS | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
HOW TO DO A STANTARD JIBE

Σε κάθε άθλημα υπάρχει ενα σημαντικό ορόσημο καθώς εξελίσσεσαι όπου σου ανοίγει νέους ορίζοντες . Για όλους τους  windsurfer, το να μάθουν να κάνουν μποντζα είναι πραγματικά μεγάλο γεγονός.

 

1. Ξεγανζονομαστε και ποδίζουμε λιγάκι έχοντας κρατήσει την ταχύτητα μας, κοιτάμε συνεχώς μπροστά. 2.Βγάζουμε το πίσω πόδι από την δέστρα και πατάμε το πίσω πόδι μπροστά από την δέστρα και προς το κέντρο του σκαφους. 3. Σιγά σιγά μεταφέρουμε το βάρος του σώματος πάνω από το σκάφος και προς σταβέντο, λυγίζοντας λιγάκι τα γόνατα και πιέζοντας με το πίσω πόδι. Συνεχίζουμε να τραβάμε λίγο περισσότερο με το πίσω χέρι μέχρι το πανί να το αισθανόμαστε σαν να μην έχει δύναμη και κατευθυνόμαστε δευτεροπρυμα. 4.Πιέζουμε το rail του σκάφους προς την σταβέντο μεριά μέχρι να αλλάξουμε πλεύση. 5.Χαλαρώνουμε την δύναμη στο πίσω χέρι και  κρατάμε τώρα περισσότερο με το μπροστινό καθώς το πανί είναι ακόμα κάθετο ως προς το σκάφος. 6.Καθώς γυρίζεις προς την καινούρια κατεύθυνση θα πρέπει να γυρίσεις ελαφρός προς τα όρτσα για να παραμείνει το πανί κάθετο. Τώρα είναι η ώρα για να ξεκινήσει η αλλαγή των ποδιών με  μετατόπιση του εμπρός ποδιού και τραβώντας το πίσω πόδι. 7.Το πίσω πόδι τώρα πάει μπροστά και το μπροστά πίσω, έτσι ώστε να εξακολουθήσει να ισορροπεί το σώμα πάνω από το κέντρο του σκάφους, και τότε το σκάφος μπορεί να ξεπλαναρει μέχρι να σταθεροποιήσετε τα πόδια σας. 8.Κρατάμε το πανί κοντά μας για να κρατήσουμε ισορροπία και βαστώντας καλά με το μπροστινό χέρι είμαστε έτοιμοι να αφήσουμε το πίσω χέρι, σε αυτήν την φάση πολλοί αρχάριοι ορτσαρουν προς τον άνεμο και πέφτουν στο νερό.9.Σπρώχνουμε τώρα την μάτσα με  το πίσω χέρι  ενώ τραβάμε καλά με το μπροστινό για να γυρίσει το πανί γύρω από τον άξονα του και με το το μπροστινό πόδι ως σημείο περιστροφής. 10.Αρπάζουμε τώρα την μάτσα με το πίσω χέρι και διασταυρώνοντας πιάνουμε και με το μπροστινό. Σ αυτήν την φάση σταθεροποιούμε λίγο το rig.11.Ποδίζουμε για να αποκτήσουμε και πάλι ταχύτητα και να πλαναρουμε μετακινώντας το πανί μπροστά και ρίχνοντας το βάρος μας προς τα πίσω. 12.Μπαίνουμε ξανά στον γάντζο, βάζουμε πρώτα το μπροστινό πόδι στην δέστρα και πλανάροντας βάζουμε και το πίσω.

 

©2008-2017 SurfSail.gr All rights reserved.
smaller font normal font bigger font